Cum au reuşit doi tineri din România să transforme în afacere o idee venită la un pahar de vin. Au început cu banii împrumutaţi de la prieteni şi acum fac sute de mii de euro

Cum au reuşit doi tineri din România să transforme în afacere o idee venită la un pahar de vin. Au început cu banii împrumutaţi de la prieteni şi acum fac sute de mii de euro Cum au reuşit doi tineri din România să transforme în afacere o idee venită la un pahar de vin. Au început cu banii împrumutaţi de la prieteni şi acum fac sute de mii de euro

Stăteau de vorbă la un pahar de vin, prin 2016, când Laura şi Giuliano Drăguleanu şi-au dat seama că ar putea transforma pasiunea comună pentru jocurile de societate de tip boardgames într-o afacere profitabilă. Ştiau că, în România, piaţa de profil se află într-o continuă dezvoltare, aşa că li-au făcut curaj. Ce a urmat?


Ne-am folosit de Kickstarter, cea mai mare platformă de crowdfunding din lume, care a strâns doar în 2018, la categoria «Jocuri», aproape 200 de milioane de dolari”, spun cei doi antreprenori.


Practic, pe o platformă online, Laura şi Giuliano Drăguleanu şi-au prezentat jocul şi, cu o campanie de marketing foarte bine structurată şi targetată, au reuşit să convingă jucătorii colecţionari să facă o precomandă pentru jocul respectiv.


Mai multe pe BusinessMagazin