Colectia primavara/vara 2015 Marc Cain se completeaza prin noi teme: Fresh Breeze, Express Yourself, Light House, Pop Art

Zilele calduroase ale primaverii sunt mai aprope cu noile teme ale colectiei Marc Cain, disponibile in primul magazin monobrand deschis anul acesta in Bucuresti. Fresh Breeze, Express Yourself, Light House si Pop Art va intampina cu materiale fine, imprimeuri si contraste cromatice, care dau eleganta si prospetime orcarui outfit. Piesele din acest sezon se remarca printr-o combinatie inedita de texturi si culori, oferind lejeritate si confort unui look feminin.

FRESH BREEZE

Tema Fresh Breeze inspira lejeritate si prospetime. Materialele vaporoase, feminine se combina cu volume noi, supradimensionate, pentru a crea contraste uluitoare. Paleta de culori se concentreaza pe tonuri pastelate: alb, albastru stralucitor si verde fistic.

Puloverele voluminoase potenteaza aceasta tema. Aspectul in straturi este subliniat si de bluzele lungi, din dantela. Satinul stralucitor, greu, se poarta in combinatie cu materiale structurate, aceasta compozitie creand o aura de senzualitate feminina. Jachetele vaporoase de interior se poarta intr-o maniera similara puloverelor si sunt un element indispensabil al acestui stil. Blugii cerati sau cu un aspect prafuit asigura farmecul in stil sportiv si se completeaza perfect cu tocuri inalte. Bluzele largi, rochiile si pantalonii lejeri, cu talia inalta, subliniaza siluetele subtiri, in timp ce imprimeurile minuscule de sarpe ofera o pata de culoare. Tenisii asortati, pantofii si gentile cu tesaturi metalice, tocurile inalte, lucioase si posetele din piele nappa creeaza, impreuna, imaginea perfecta.

EXPRESS YOURSELF

Imprimeurile florale de mare efect, culorile intense si contrastele cromatice puternice se intrepatrund si isi dezvolta propriul limbaj, plin de bucuria de a trai.

Denimul alb si albastru, dantela, satinul cu doua fete si bastul sunt materiale caracteristice. Imprimeurile florale si colorate, supradimensionate subliniaza expresivitatea temei. Diferitele stiluri de rochii exprima idei indraznete: dantela, bast tridimensional sau desene cu blocuri de culoare, cu flori supradimensionate. Noua combinatie de culori, albastru cu verde, promite un mix inspirat, nuantat. Luminozitatea se reflecta sub forma unui imprimeu floral pe fustele plisate si pe interiorul hainelor cu doua fete. Salopetele in doua culori sunt piesa de rezistenta. Aplicatiile cu strasuri decorative pe coliere si accesoriile de culoarea coniacului se armonizeaza perfect cu imaginea de ansamblu.

LIGHT HOUSE

Imprimeurile fotografice cu imagini cu faruri si vapoare, precum si combinatiile intre alb si albastru inchis definesc o estetica avangardista a temei Light House. In combinatie cu satinul luxuriant si cu tricotajele lejere, se creeaza un stil relaxat, care pune accentul pe feminitatea sic.

Imprimeurile expresive pot fi observate pe fustele lungi, cu crapaturi, si pe rochiile sub genunchi, create din satin matasos stralucitor. Pantalonii din crep sau cu finisaje lucioase si cu forme largi creeaza senzatia de relaxare. Puloverele tricotate in diferite combinatii de culori formeaza un contrast armonios cu pantalonii vaporosi. Rochiile, bluzele si fustele feminine, cu modele tricotate, precum si pantalonii scurti plisati in talie aduc acestui stil o serie de elemente deosebit de interesante. La nivelul accesoriilor se remarca esarfele potrivite pentru orice imprimeu, gentile de mici dimensiuni purtate pe dupa gat, sandalele albe cu tocuri colorate, pantofii aurii dantelati cu decupaje si palariile de vara din fibre de bast.

POP ART

Look-ul temei se axeaza pe imprimeuri fotografice, uneori tip colaj, creand un melanj intre realitate si arta si avand drept culori principale albastrul, galbenul, verdele si rosul, in combinatie cu alb.

Imprimeurile artistice in stil modern, urban, creeaza o estetica interesanta si se armonizeaza perfect cu materialele tip retea, cu tesaturile bi-stretch, cu tweed-ul multicolor care da frau liber imaginatiei si cu taieturile laser. Noile camasi si sacouri atrag atentia prin croiala rafinata si siluetele noi. Sacourile lungi, cu maneci scurte, tricotate lejer sunt accesorizate cu esarfe tip sal. Tricourile sunt impodobite la spate cu panglici impletite si pense. Alte piese de rezistenta sunt bluzele din bumbac dublat si bluzele perforate. Pantalonii scurti casual si colantii accentueaza impresia de lejeritate, in timp ce blugii albi cu taieturi laser si jachetele de blugi indeamna la relaxare. Tabloul accesoriilor este dominat de sandalele cu talpa plata cu folie hologramata pe piele, de tenisii cu tweed colorat, de curelele duble si de mini-camasile purtate pe post de centuri sau esarfe.

Despre Marc Cain

Marc Cain este un brand premium de fashion feminin fondat in Germania in 1973. Compania are un staff de 870 de angajati in Germania si un volum de vanzari de 253 de milioane euro in 2013. Strategia de dezvoltare a brandului se bazeaza pe 179 de magazine Marc Cain, 336 shop-in-stores, 367 account clients si alte 579 magazine upmarket in 59 de tari. Marc Cain combina esteticul cu arta intr-un mod natural, dar in acelasi timp inovativ si exclusivist. Piesele din colectiile Marc Cain se adreseaza femeilor increzatoare, curioase, open-minded, care pun accent pe design, calitate si materiale.