Profilul consumatorului de spa

Riserva Wine Spa este primul spa din Romania ale carui proceduri au la baza principiile vinoterapiei. Lansat la finalul anului 2014, spa-ul a executat in primele 6 luni in jur de 700 de tranzactii, media tranzactiei fiind in valoare de 128 ron. Tradusa in proceduri, aceasta valoare reprezinta o  medie de 1 sau 2 proceduri combinate la care un client apeleaza la Riserva Wine Spa.

80% dintre clientii spa-ului sunt de sex feminin, dar se observa ca din ce in ce mai multi barbati apeleaza la serviciile tip spa. Ca medie de varsta si venituri, specialistii Riserva Wine Spa apreciaza ca persoanele care folosesc periodic ritualurile tip spa sunt situate in palierul 30-48 ani, au venituri medii si peste medie; sunt persoane ocupate care lucreaza in medie 10-12 ore pe zi si care au un nivel de stress ridicat la birou, resimtind nevoia de a apela la servicii de relaxare si revigorare. In paralel, atunci cand au timp, acesti clienti apeleaza si la o forma de miscare de tip sala sport, inoata, alearga sau fac plimbari pe bicicleta. Sunt persoane care calatoresc in afara tarii unde apeleaza de asemenea la servicii tip spa. Au preocupari legate de un stil de viata echilibrat, de nutritie.

70% din clientii spa-ului deja stiu ce proceduri isi doresc.  Inainte de a face programarea ei acceseaza site-ul  riserva.ro si consulta meniul. O parte din acestia, in functie de obiectivele declarate (de ex – relaxare, tonifiere piele, slabit, detox etc.) mai pot adauga, la sugestia specialistilor, proceduri suplimentare  recomandate pentru a- si atinge scopul.

O alta categorie de clienti sunt cei care apeleaza la spa pentru a-si oferi un moment de rasfat si care aleg procedurile in functie de ariile de interes identificate, de durata procedurilor, de pret si bineinteles de ce le recomanda terapeutii spa-ului.

65% din clientii Riserva Wine Spa sunt clienti corporate, cei care apeleaza la mai multe tipuri de servicii, de la cazare, sali de conferinte, catering pana la spa. Multi dintre acestia ofera partenerilor si colaboratorilor  vouchere cadou.

O alta categorie sunt clientii din Oradea si imprejurimi, care, odata ce au descoperit ritualurile Riserva Wine Spa revin,  precum si turisti, oaspeti ai Hotelului Ramada Oradea.

<Riserva ridică experiența Spa la un nou nivel de rafinament, prin vinoterapie. Vinoterapia stoarce secretele boabei de strugure în tratamente care purifică, detoxifică, hrănesc pielea și previn îmbătrânirea, cu ajutorul polifenolilor și viniferinei. Meniul de Spa cuprinde tratamente dedicate și personalizate în funcție de nevoile clienților. Pentru clientii business specialistii nostri au pregatit pachete personalizate – unul dintre cele mai accesate asemenea pachete este Grand Riserva Face & Body Ceremony, un ritual care durează 150 min si ofera beneficii extraordinare pentru relaxarea si revigorarea muschilor fetei si ai corpului. Pentru cei care nu au timp sa petreacă o după masa la spa le recomandăm the Winemaker sau Voyage Chianti. Aceste ritualuri combina tratamentul corporal cu cel facial si durează 90 min fiecare. Ambele includ si un masaj general revigorant. Pentru durerile musculare propunem masajul deep tissue. Oboseala si insomnia pot fi combătute cu o sesiune de aromaterapie. < Iar pentru față avem o colectie de tratamente din care alegem tratamentul potrivit in functie de ten. > declara  Nadia Ionescu, Marketing & Sales Manager Ramada Oradea & Riserva WineSpa.

<Din punct de vedere al sezonalitatii, am observat ca tratamentele spa preferate in sezonul rece sunt cele care combina si termoterapia: masajul cu pietre calde, Omega3 & Grapes Hot Stones Massage, masajul cu saculeti aromatici Luk Pra Kob, băile cu nectar (ex. Cranberry Elixir Bath), tratamentele faciale: Vinopure (pentru curățare a trenului gras) si Premier Cru Antiaging Solution Lift.
Pentru sezonul cald, pe langa ritualurile de remodelare corporală Vinoslim Anticell si Vinosculpt Toning am pregatit un set de tratamente personalizate in functie de scopul urmarit: detoxifiere, tonifiere, fermitate. Acestea se pot combina cu tratamente faciale expres de curățare si hidratare sau pentru luminozitate (Champagne Eclat Instant). > declara Claudiu Sferle, specialist Riserva Wine Spa

In luna mai, Riserva Wine Spa s-a aflat pe podium ( locul 3) la sectiunea Investitia Anului in Turism. Premiul a fost decernat in cadrul Galei Premiilor Excelentei din Industria Ospitalitatii in Romania. Top Hotel Awards a premiat cele mai eficiente si inovatoare proiecte care au marcat evolutia industriei hoteliere, a turismului si ospitalitatii din Romania in ultimul an.

Comisia de jurizare a fost formata din experti de top din principalele segmente ale industriei hoteliere, turismului si a ospitalitatii. Juriul a apreciat investitia de la Hotel Ramada Oradea in modificarea si  up-grade-ul hotelului,  investitie in urma careia s-a deschis Riserva Wine Spa.

 

Despre Hotel Ramada Oradea:

Ramada Oradea face parte, alături de 830 de hoteluri din peste 50 de țări, din lanțul hotelier Ramada, deținut de grupul Wyndham Worldwide. Lanțul Ramada este prezent în România cu patru hoteluri în București și încă șase locații în Brașov, Cluj-Napoca, Sibiu, Iași, Pitești și Oradea.
Hotelul Ramada Oradea, clasificat la patru stele, a fost deschis în mai 2010, în urma unei investiții de 12 milioane de euro. Hotelul are o capacitate de 121 de camere și are un grad de ocupare mediu care variaza între 40-52% în funcție de sezon. Unitatea funcționează cu 75 de angajați (din care 6 persoane deservesc exclusiv spa-ul). La finalul anului 2014, etajul 7 al hotelului a fost reamenajat pentru lansarea primului Wine Spa din Romania, Riserva.

În momentul de față hotelul Ramada Oradea este pe locul 6 între primele 25 hoteluri din România, clasament realizat de către site-ul de specialitate TripAdvisor, în care hotelul se menține de 4 ani consecutivi.